уторак, 26. фебруар 2013.

Odupiranje Uma

Nas Um/Ego je veoma mudar i u stanju je da pronadje razlicite nacine da nas odvrati od promene misaonih obrazaca. Problem je u tome sto se mi poistovecujemo sa Umom, on je preuzeo primat nad nama, cvrsto se vezao za stare misaone obrasce i plasi se da ih pusti.

Uzivala sam u afirmacijama i njihovim laganim manifestacijama. Odjednom, primetila sam da mi je postalo jako tesko, skoro nemoguce, da se skoncentrisem prilikom izgovaranja afirmacija. Pocela sam da odlazem njihovo izgovaranje... samo da uradim ovo, i jos ovo, onda cu ih izgovarati... Jutros sam se probudila i shvatila da ih nekoliko dana uopste nisam izgovarala! Um je pronasao nacin da me zavara, da me odvuce od afirmacija i fokusiranja na ono sto je pozitivno u mom zivotu. Ali, ja nisam moj Um; ja sam onaj ko poseduje taj Um i ko ima moc da rukovodi njime.

Zato, kad god primetim da je zaigrao neku svoju igru, da me odvlaci od zeljenih promena - ponovo skupim snagu i uzimam stvar u svoje ruke. 


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...