уторак, 11. фебруар 2014.

Mi smo kao radio prijemnik?

Dugo me je zbunjivalo jedno objasnjenje ZP-a: "Ne mozete podesiti radio na 630AM i ocekivati da cujete program koji se emituje na 101FM." Iz toga sam zakljucila da afirmacije/vizualizacije sluze tome da saljemo preciznu vibraciju zelje i da zeljeno privlacimo samo kada usmeravamo paznju na to. Zapravo, kada sam uspela da osvestim neke svoje spontane manifestacije, zakljucila sam da se ne radi toliko o privlacenju, koliko o dopustanju zeljenog.

Kada nesto zelimo, mi spontano razmisljamo o tome s' vremena na vreme. Na taj nacin vibriramo zeljeno (ili pak njegov nedostatak) i to ne moramo svesno da radimo. Ono sto svesno treba da radimo jeste da se uskladimo sa zeljom i na taj nacin dopustimo da dodje u nase iskustvo. Kada smo uskladjeni sa zeljom - onda kada verujemo u njeno ispunjenje. Afirmacije/vizualizacije ne sluze tome da stalno saljemo striktnu vibraciju zelje, nego da poverujemo u njeno ispunjenje (ukoliko iz nekog razloga ne verujemo da je to za nas moguce).

Kada se afirmacijama uverimo da nesto mozemo da budemo/imamo tada postajemo uskladjeni sa zeljom i dopustamo da se ona manifestuje. 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...