петак, 15. јануар 2016.

Potiskivanje starih uverenja

U procesu menjanja uverenja dolazi do sukobljavanja uverenja koje želimo da zamenimo sa onim sa kojim ga želimo zameniti. Ponovo mi se potvrđuje istinitost sintagme "ono čemu se opireš - opstaje". Šta mi najčešće radimo kada uverenja koja nam ne služe počnu da izbijaju na površinu? Potiskujemo ih, ubedjujemo sebe da to nije istina, raspravljamo se sa njima... Ako su u pitanju snažna uverenja, uglavnom ona pobede, jer smo toliko puta doživeli ono što ta uverenja potvrdjuje.
Ono što meni daje željeni rezultat jeste da priznam tim uverenjima pravo na postojanje. "Da, u odredjenim situacijama i u odnosu na neke ljude ovo je tačno, ali to nije opšta istina. Sada biram da razmišljam na drugačiji način, koji je takodje tačan u odnosu na neke ljude i neke situacije."
Menjanje uverenja ne znači prepravljanje starih (jer ona iz odredjenog ugla posmatranja jesu tačna), nego biranje novih i usmeravanje pažnje na njih. A ZP će početi da nam dostavlja u iskustvo ljude i situacija koje se podudaraju sa novim načinom razmišljanja koji biramo.

2 коментара:

  1. Jeste,slazem se.Moje iskustvo je veoma slicno
    Danas sam naisla na tvoj blog pp prvi put i radujem se tvom razmisljanju.

    ОдговориИзбриши
  2. Jeste,slazem se.Moje iskustvo je veoma slicno
    Danas sam naisla na tvoj blog pp prvi put i radujem se tvom razmisljanju.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...