петак, 1. фебруар 2013.

U zivot privlacimo ono sto jesmo

U svoj zivot privlacimo ono sto jesmo. To znaci da nasi postupci treba da budu uskladjeni sa onim sto afirmisemo. Ne mozemo npr. afirmisati dobre drustvene odnose, a onda ljudima traziti mane, kritikovati ih, ogovarati. Ne mozemo afirmisati radost, a ostatak dana provoditi pustajuci tuzne pesme ili komentarisuci kako je svet okrutan, nepravedan, predavati se melanholiji i slicno.

Kada odlucimo da radimo neku afirmaciju, zapitajmo se da li mi sami posedujemo ponasanje/osobinu koju afirmisemo. Ukoliko zakljucimo da to nije slucaj, dodajmo u afirmaciju deo koji se odnosi na nas. Umesto da afirmismo "Ljudi pronalaze najbolje u meni", afirmisimo "Ja pronalazim najbolje u ljudima i oni mi uzvracaju na isti nacin". Umesto afirmacije "Moj partner je posvecen nasem odnosu" afirmisite "Ja sam posvecena odnosu sa partnerom i on mi uzvraca na isti nacin". Umesto afirmacije "Ljudi postuju moj trud u vezi..." afirmisite "Ja postujem svoj trud u vezi... i postujem trud drugih ljudi".



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...