понедељак, 3. август 2015.

Dopustanje nezeljenog

Moje iskustvo se poklapa sa učenjem Zakona privlačenja da u periodima dominantno dobrog raspoloženja u moj život uglavnom ulaze prijatni događaji i obrnuto; u periodima kada sam dominantno loše raspoložena, kvari se čak i ono što mi u životu inače ide. Dešava se da ovakva informacija izazove veliki strah kod nekih ljudi koji proučavaju ZP. S' toga na sve načine, brže bolje, pokušavaju da sklone fokus sa situacija koje ih muče i propuštaju da se pozabave njima. A ukoliko im to ne prodje za rukom, još više se plaše i dodatno jačaju nisku vibraciju. Medjutim, razloga za strah nema.
Opustite se, ovde se ne radi o periodima od nekoliko sati ili dana; nego o nekom dužem vremenskom periodu. Sasvim je u redu imati povremene oscilacije raspoloženja i vibracije.
I druga stvar koju želim da kažem je sledeća... Neke neželjene stvari će nam doći u život, pa šta? Dolazile su i do sad, pa smo i dalje prisutni na ovom svetu i nismo propali.
I naravno, pošto smo mi kreatori svojih života; kao što smo iskreirali neke neprijatne situacije, tako ćemo iskreirati i željene :). 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...