понедељак, 3. август 2015.

Koje ucenje slediti

Već neko vreme nailazim na tekstove ljudi koji su razočarani u Zakon privlačenja. Kažu, nije to baš sve tako kako nam je rečeno. A ja se pitam, zbog čega su mislili da u jednom učenju mogu da pronađu odgovore na sva pitanja? I zašto su sve postulate tog učenja uzimali kao Istinite? Kao prvo, mi ne znamo da li ima bilo kakve istine u onome što nam je rečeno. Kao drugo, ne znamo da li su nam autori dobro izneli ono što su tačno želeli da kažu. I treće, ne znamo da li smo mi dobro razumeli ono što nam je rečeno. Nemalo puta mi se dogodilo da, nakon što se sa istim rečima susretnem u različitim periodima života, kraćim ili dužim, izvučem potpuno različite zaključke.
Učenja i metoda ima sve više i više. Pa, čemu se onda prikloniti? Onome što mi osećamo kao istinito. Ja ni jedno učenje ne odbacujem, ali isto tako ni ne prihvatam u potpunosti. Od svega što mi se nudi, uzimam ono što mi deluje istinito, a ostalo odbacujem. Takodje, ostavljam otvorenu mogućnost da sam u nečemu pogrešila, te korigujem odredjene ideje. Tako sam, kimbinujući razne metode, izgradila svoju ideju o načinu na koji ZP deluje, i još uvek je izgradjujem.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...