понедељак, 3. август 2015.

Zasto se manifestacija ne desava?

Čini mi se da sam o Zakonu privlačnosti više znala nakon što sam pročitala samo dela Lujze Hej, nego posle knjiga koje objašnjavaju energetsko delovanje ZP-a. Stiče se utisak da mi direktno delujemo na privlačenje onoga što želimo, a iskustvo mi je pokazalo da nije tako. Ovo će biti možda najvažniji tekst na ovoj stranici.
I tako... Čuli smo za ZP, okvirno se upoznali sa materijom, pa se "bacili" na afirmacije i vizualizacije. Srećni što sve zavisi od nas, odlučismo da ubrzamo ostvarenje naših želja. Želimo ga što pre, po mogućnosti odmah sad. Svaki dan provodimo nekoliko minuta vibrirajući i privlačeći željeno. Nije redak slučaj da ljudi koji imaju dosta slobodnog vremena provedu i nekoliko sati na dan maštajući o svojim željama. Ali, manifestacije nema. Ponekad stvari počnu da se odvijaju u željenom pravcu, a onda manifestacija stane. U čemu je problem?
Prvo želim da kažem šta mi uopšte privlačimo. Ne privlačimo cilj, nego prilike kroz koje možemo da ga ostvarimo. Dakle, ključ je u nama, od nas zavisi hoćemo li te prilike iskoristiti ili ne. Zatim želim da kažem šta mi to uopšte vibriramo? Vibriramo ono ko mi jesmo, a ne ono što mislimo odredjen vremenski period . Dominantna vibracija je ono čime manifestujemo. Prema tome, zašto se manifestacija ne dešava? Zato što se nije dogodila promena iznutra. Ponoviću, manifestujemo ono što mi zaista jesmo.
Još jedna stvar. Osim naše energije, vreme ostvarenja željnog uslovljeno je i time kada će se sve "kockice složiti". Da bismo dobili željeni posao potrebno je da se stvori slobodno radno mesto, da bismo sreli odgovarajućeg partnera potrebno je da on bude u povoljnom razdoblju za to.
Iz mog iskustva, tzv. otpuštanje je jedna od ključnih stvari u svesnom kreiranju života. Za mene to znači ne opterećivati se vremenom manifestacije. Desiće se kada se desi. Kroz afirmacije i vizualizacije nekoliko puta proživim željeno. Radim ih dok ne počnem da osećam mir u vezi toga. A onda otpustim. Jednostavno, ostvarenje cilja prestane da mi bude toooliko važno. Opustim se. Živim život i bez željene manifestacije, a pri tome mi je sasvim OK. Uživam u stvarima koje imam. S' vremena na vreme pomislim na želju, ali sa osećanjem mira; ne u grču kako sam nesrećna jer to nešto nemam.
A Život slaže kockice. Na meni je da prepoznam prilike i radim na sebi kako bih ih iskoristila.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...